wtorek, 13 marca 2012

dopiero kiedy siadam..

usiadłem i dopiero teraz dogania mnie to co zrobiłem, pozornie niezauważane, choć cały czas robiąc to wszystko jestem  w tym co robię.
postanowiłem jakoś usystematyzować informację i przesiać je stąd pojawiły się kolejne miejsca w cyberprzestrzeni moją łapą wiochmeńską uklepane :
1. to którtka informacja o mediowaniu - czyli mały blog skąd i po co mediacja w moim życiu - http://mediuj.blogspot.com/

2. to kolejny blog tym razem tyczący się cyklu spotkań jakie mam zamiar robić w stowarzyszeniu "Wsparcie" ale i u nas pod lipą przy ognisku, w kuchni przy piecu, oraz w antyradyju za którym się już ogromnie stęskniłem, cykl jest .... a zresztą po prostu zapraszam ZYCIE W PASJI 

z rzeczy bardziej materialnych to pokoik "buddy" nabrał już ogłady pełnej, jeszcze tylko czeka na obraz, który ma namalować Asia.

od wejścia też wielkie zmiany ale o tym to już niebawem w relacji fotograficznej.

A tymczasem jeszcze piękna graficzna oprawa jaką zrobił Grzegorz Senderowicz i plakat zapraszający na pierwsze spotkanie cyklu :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz