czwartek, 14 kwietnia 2011

dzień po dniu :)

kolejne dni zamieniają się w tygodnie, a my coraz to wsiowsze się robim.
no może ja, ostatnio filozoficznie zadumałem się nad zawiązywaniem glanów, bo jakoś tak zeszło żem cały tydzień w gumiakach pomykał, a tu do miasta obuwie trza było zmienić, zwłaszcza, że to Krakówek był gdzie co prawda o gówno nie trudno, ale jakoś tak jednak z szacunkiem po tych królewskich traktach podeptywałem.
Albo z wiochmeńskiej sielanki wyrywał mnie jaki telefon - w którym to kolejna miła Paniusia oznajmiała mi że dla mojego bezpieczeństwa sobie rozmowe nagrywają, i jakie tu kur.. bezpieczeństwo moje? oj człek żyje w tym szalonym pokręconym świecie gdzie głupota goni głupotę, a kłamstwo prawdę udaje, oj tu jakoś tak trochę i prościej trochę i łatwiej. No ale ja nie o tym : jako że u nas ciągle coś się dzieje (jak zresztą i na całym świecie) to i informuję już, że w maju będziemy organizować warsztaty budowania ścian z słomo gliny, zapisy telefonicznie, lub mailowo : 660 82 48 05, marcin.kurnik@vp.pl, być może uda nam się zrobić je już w tak zwany weekend majowy, ale dokładniej na pewno na dniach będę informował,  kolejne ciekawe warsztaty jakie planujemy na jesień to : żywe płoty wiklinowe - plecenie płotów, termin jesienny warsztaty weekendowe, wstępnie planujemy na koniec września początek października, a zapisy podobnie mailowo lub telefonicznie.
Mam nadzieję że już niebawem dokładnie oba warsztaty opiszę.
I tyle by było na dzisiaj, układam się już do spania bo jutro w drogę z samego rańca z Markusem ruszamy więc będzie radośnie :)

2 komentarze:

  1. Jak ja Ci tej wioski zazdraszczam :) Liwia

    OdpowiedzUsuń
  2. oj nie wiochmeń się za bardzo bo zrozumieć cię będzie ciężko

    OdpowiedzUsuń