czwartek, 10 marca 2011

na dobranoc :)

tym razem bez KAWY i na leżąco, ale generalnie chyba tylko po to by napisać, że żyjemy, że wiosna była i zima dzisiaj powróciła, ale pomimo wszystko idziemy w kierunku wcześniej obranym :)
wczoraj po określaliśmy obszary działania, ja sobie nazwałem to jakoś tak roboczo projektami które równolegle realizujemy i mało się nie ugiąłem bo cholera jest tego trochę, ja wiem że kiedy jestem bezpośrednio w jakiejś czynności nie widzę ogromu bo to składa się z maleńkich pięknych chwil w których znajduję się sekunda po sekundzie, no ale tak dla uporządkowania :
1. Projekt - remont domu - czyli prywatność uber alles :), i tych czynności jest jak dotąd najwięcej, można by go jakoś tak nawet po etapować podzielić na czynności kosmetyczne operacje plastyczne, botox itp, zewnętrzne wewnętrzne, generalnie jet tego sporo za nami ale sporo przed nami, mamy świadomość tego :), teraz realizuję nakładanie pudru, miejscami układam jeszcze podkład, i dokonuje retuszu zmarszczek.
2. Projekt  - "dobre miejsce" - i tu zaczyna się istne szaleństwo, bo generalnie skupia on kilkanaście najróżniejszych pomysłów które rodzą się w Asi głowie, no mojej też, ale skupione są pod wspólnym mianownikiem- pracowni, warsztatowni, galerii, być może sklepiku, zielarni i...... generalnie jest to bezmiar możliwości - i kiedy myślę o tym co kryje się pod "dobrym miejscem" - widzę ideę "błękitnego oceanu", w pełnej krasie. W tym temacie, wiele jest przed nami , sporo za nami, i trochę w trakcie.
3. Projekt "Samotnia" - czyli absolutna niespodzianka, jakieś przecieki pojawiły się na FC ale dokładniej o tym projekcie niebawem napiszę - w realizacji.
4. Projekt wyplecione płoty - czyli ogrodzenie z wikliny (żywej), do realizacji od mam nadzieję 23 marca, na razie ziemia zamarznięta.
5. Projekt deweloperski osiedle Qrniki - do realizacji piękne wille dla kuraków :), w zabudowie szeregowej z ogrodzonymi ogrodami i ochroną (Maniek security). działki zostały wytyczone, materiał zgromadzony :) szt na razie dwie, docelowo 3, z racji na nie mieszanie gatunków (co by na rasistę nie wyjść)
6. Projekt - schowek na żywe kosiary - czyli owczarnio koziarnia, która ma jeszcze czas - koza na świat przyjdzie w kwietniu, a owieczki pojawią się w okolicach kwietnia maja. Ale prawdopodobnie w ciągu deweloperskim powstanie schowek.
7.  Projekt - park leśny - w trakcie realizacji - porządkowanie lasu wkomponowywanie małej zabudowy :) przecinki zwane alejkami - ale wkomponowanie w las gry terenowej, dosadzanie ziół, i roślin, ale i przerzedzanie. ten projekt trwać będzie :)
8. Projekt kuchnia z jadalnia na podwórzu i ogrodem czynnym cały rok- no ten projekt ruszył nam i powoli nabiera tempa, przenosimy kucnie do dawnej stajenki, na gnojowniku powstanie zimowy ogród, a jadalnia wyjdzie aż na podwórze :), no ale powoli.
9. Projekt - warsztat - i tu mogę powiedzieć jestem najbardziej zadowolony, bo na niewielkiej przestrzeni warsztatowej upchnąłem prawie wszystko :) no i pięknie sobie ją rozświetliłem oknami.
mógłbym tak jeszcze polecieć dalej - ale kimanie mnie dopada, życzę pięknych snów. A projektów nie ubywa, generalnie przy takiej ilości nie bezcelowego ruch i to jest najfajniejsze. następny enter zapisze to wszystko i wyświetli DOBRANOC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz