poniedziałek, 24 stycznia 2011

Bajka za bajką :)

Jedno z ciekawszych doświadczeń jakie ostatnio miałem okazję popełnić - to bajka dla dorosłego człowieka, bajka na urodzinowy prezent. Właśnie taką bajkę gdzie występuje jubilat dane mi było napisać, osoba która zlecała to zadanie opowiedziała mi co nieco o bohaterze - pozostawiając bieg wydarzeń już mnie, ilustracjami opatrzyła tę bajkę moja koleżanka Anna Smak Drewniak, a końcowy efekt już niebawem pewnie i tutaj pokażę.
Przygoda ogromna i doskonałe zajęcie na długie zimowe wieczory, a do kolejnych bajek jestem gotów już się zabierać, dokładniejsze informacje na blogu Anki albo pod tym linkiem na fc : Bajki na zamówienie
W trakcie pisania doszedłem do wniosku, że mogę się podjąć tematów nie tylko urodzinowych, nie tylko tych które proponuje Ania, jeżeli uważasz, że to co chcesz opowiedzieć podarować komuś - chciałbyś zamienić na bajkę, pisz do mnie śmiało będziemy działać.

I jeszcze z racji bajkowego tematu, bajecznie poleciał trening, który trwał u nas w ten weekend, oj "dobre miejsce"  doskonale się sprawdza :)

i tym radosnym akcentem informuję iż kolejne terminy treningów w "dobrym miejsu" znajdą Państwo na stronie Inspiracje Miłości
pozostaje powiedzieć dobranoc;), a może bardziej dzień dobry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz